Gemeenteavond nieuwbouw Dienstencentrum op 15 april 2021

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: zondag 11 april 2021

Nu de uitvoering voor de nieuwbouw op ons kerkeiland gestart is, willen we de gemeente graag hierover informeren. Daarvoor is een gemeenteavond gepland op D.V. 15 april 2021 om 19:30 uur, die in de huidige omstandigheden online zal plaatsvinden.

Inmiddels is het kerkeiland aan de zijde van de oude pastorie een bouwterrein. Na de asbestsanering heeft afgelopen week de sloop van de oude pastorie plaatsgevonden. De sloop is inmiddels afgerond en het puin is verwijderd. Komende week gaat er archeologisch onderzoek plaatsvinden op de locatie voor de nieuwbouw. Hiervoor worden proefsleuven gegraven om te kijken of er zaken van archeologische waarde te vinden zijn. Als bouwcommissie waarderen we de betrokkenheid bij de voortgang van de werkzaamheden enorm! Wel willen we erop wijzen dat het bouwterrein verboden terrein is voor onbevoegden. Als gemeenteleden kunnen we de voortgang en werkzaamheden van buiten de bouwhekken bekijken.