Oppasdienst

Categorie: Jeugd Gepubliceerd: maandag 23 december 2013

Elke zondagochtend is er oppasdienst voor kinderen van 0 t/m 4 jaar. Dit is in ons kerkelijk centrum "De Bron" direct aan en achter onze kerk. Er zijn per zondagochtend 4 vrijwilligers aanwezig: 2 volwassenen en 2 tieners. Als er een bid of dankdagdienst is in onze kerk is er ook oppasdienst.
We hebben verschillende ruimtes waarin de kinderen opgevangen kunnen worden. Kinderen mogen drinken meenemen in een beker (met naam) van huis. Er staan boxen, er is voor het geval een kind even moet slapen een campingbedje. Er zijn kinderstoelen zodat we gezamenlijk aan tafel wat kunnen drinken en een koekje eten. Het speelgoed is op de leeftijd van de kinderen aangepast.
Heeft uw kind een voedselallergie of iets anders wat extra aandacht nodig heeft, geef het dan iedere keer even door aan de vrijwilligers op zondagochtend!
Iedereen die het samen gemeente zijn een warm hart toe draagt is welkom om te komen helpen. Vanaf 12 jaar mag je al vrijwilliger worden bij de oppasdienst. Meld je dus aan om te helpen; vele handen maken licht werk.

Heeft u nog vragen? Wil je je aanmelden om te helpen?