Jeugdkerk Ichthus

Categorie: Jeugd Gepubliceerd: maandag 23 december 2013

Eén keer per maand, in de regel de 2e zondag van de maand, wordt er Jeugdkerk gehouden voor kinderen in de leeftijd van basisschoolgroep 5 t/m 8 (ca. 8 t/m 12 jaar). I.v.m. leeftijd en grootte van de groep is deze bij ons in twee groepen gesplitst. Ichthus is de stap binnen onze kerk voor kinderen tussen kindernevendienst en catechisatie.

Tijdens de morgenkerkdienst komen wij samen in het Dienstgebouw om te zingen, uit de bijbel te lezen, te praten en te vertellen over God, Zijn Zoon Jezus Christus en het werk van de Heilige Geest. Dit gebeurt in de vorm van een laagdrempelige kerkdienst aan de hand van een maandelijks thema en op een ongedwongen, eigentijdse manier d.m.v. verschillende verwerkingsvormen zoals bv. discussie, toneelstukje en spel.

Als doel hebben we het verspreiden van het evangelie onder kinderen op een manier die hun direct aanspreekt. Daarnaast proberen we mensen en kinderen aan te trekken die gewoonlijk misschien wat minder kerkelijk meelevend zijn, door te proberen om dicht bij hen te gaan staan.

Zin om een keer te komen kijken? Je bent van harte welkom!

Voor meer informatie kan contact opgenomen worden met:

Erik Companje, Erve Borgerinck 6A, 7468 JL Enter, tel. (0547) 384192, E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.