Open Doors-dag, zaterdag 28 november 2015

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: zondag 20 september 2015

“Wees wakker!” is het thema van de Open Doors-dag op zaterdag 28 november. Deze wordt gehouden van 10.00-16.00 uur in de Jaarbeurs te Utrecht.

Weet u hoe het gaat met uw broeders en zusters wereldwijd? Durft u nog te hopen, te bidden en uw stem te laten horen? Wees wakker! De woorden waarmee Anne van der Bijl zestig jaar geleden werd geroepen, zijn actueler dan ooit. In navolging van de apostel Petrus roepen de vervolgde kerk en Open Doors, christenen in Nederland hiertoe op. Lees er ook meer over op de website van Open Doors.

Op de Open Doors-dag spreken Joseph Bondarenko uit de voormalige Sovjet-Unie, Sun-Hi (zij werkt onder Noord-Koreaanse christenen) en Pastor Robert uit Iran. Anne van der Bijl kijkt terug op de afgelopen jaren en legt de verbinding naar christenvervolging in deze tijd. Daarnaast deelt Ds. Ron van der Spoel, ambassadeur van de vervolgde kerk, van wat vervolgde christenen hem vertellen als hij hen ontmoet. Ruud Kraan, directeur van Open Doors Nederland, is deze dag uw gastheer.
Er zijn speciale programma’s voor kinderen in de basisschoolleeftijd en voor tieners. Evenals het reguliere programma duurt ook het programma voor kinderen en tieners van 10.00 tot 16.00 uur.
Laat je, laat u bemoedigen en inspireren. Vo0or verdere informatie en vragen kun je contact opnemen met Joke Nijmeijer, tel. (0547) 38 49 43 of mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.