Kerkpleinmarkt 2014 (1)

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: vrijdag 04 april 2014

Vorig jaar werd er voor het eerst door onze kerkelijke gemeente de zgn. Kerkpleinmarkt georganiseerd. In slechts een paar weken tijd werd er een hele leuke en gezellige markt georganiseerd met een super opbrengst! Hieruit is tevens de crea-groep ontstaan welke nog steeds geregeld bij elkaar komt om leuke, creatieve dingen te maken welke o.a. ook verkocht zijn tijdens de pony- en paardenmarkt en de kerstmarkt. De Kerkpleinmarkt wordt dan ook dit jaar, wederom gezamenlijk met de Ganzenmarkt, georganiseerd op zaterdag 24 mei van 10.00 tot 15.00 uur De opbrengst is ook dit jaar bestemd voor onze eigen gemeente. Wij zijn als organisatie heel dankbaar dat tijdens de afgelopen kerkdiensten zich weer heel veel mensen hebben opgegeven om hun steentje bij te dragen!