3x1=1, Jongerendienst

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: zaterdag 18 mei 2024

3 x 1 = 1 – Drie-eenheid ontcijf3rd?! | Gezamenlijke Jongerendienst

De drie-eenheid, drie en toch één? Je hebt het woord drie-eenheid waarschijnlijk vaak voorbij horen komen. Het is een begrip waar je niet omheen kunt als christen, maar wat zeker niet het makkelijkst te begrijpen is. Want hoe kan iets tegelijk één en drie zijn? Het klinkt zo vaag, de drie-eenheid, waar hebben we het dan eigenlijk over? Voelt dit voor jou ook als een niet op te lossen puzzel?.

Tijdens de gezamenlijke jongerendienst op zondagavond 26 mei zal ds. Geuze spreken vanuit het thema “3x1=1? – Drie-eenheid ontcijf3rd?!”. De dienst begint om 18:50 uur in de Hervormde Kerk; de muziek wordt verzorgd door een combo van beide kerken. Na de dienst organiseren we, geheel in stijl van het jaarthema, voor de jongeren van beide kerken een heuse bingo in de Bron! Alle jongeren zijn daarbij van harte welkom!