Dagboekactie 2022

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: zaterdag 15 oktober 2022

De activiteitencommissie van het jeugdwerk houdt ook dit jaar weer een dagboekactie. We geven u op deze manier de mogelijkheid om op een makkelijke manier een Bijbels dagboek o.i.d. te bestellen. Tegelijkertijd verdient het jeugdwerk geld om de diverse activiteiten te kunnen betalen. U kunt uw bestelling doen via onderstaande link (zie ook meelevenbrief en kerkblad) of via het  bestelformulier van de in de kerk uitgereikte folder.

Via de link zijn de meest bestelde boekjes ook te vinden en heeft u ook de mogelijkheid om een vrije keuze te maken (graag dan voorzien van ISBN nr). Heeft u hulp nodig bij het bestellen, neem dan even contact op met Agnes Beverdam via 06-39188693

Bestellen via deze link

Hoe werkt de actie? U doet uw bestelling via de link of u deponeert het ingevulde formulier t/m zondag 13 november in de ton in de hal van de kerk. Bestellen kan tot en met maandag 14 november. Uw bestelling kunt u ophalen (en betalen) in "De Bron" op de volgende data:
- Dinsdag 29 november van 19.00-19.30 uur
- Donderdag 1 december van 19.00-19.30 uur.
Wilt u zo gepast mogelijk betalen?