Startweekend 2022

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: zaterdag 10 september 2022

Startweekend 2022: Samen vieren dat we gemeente zijn!

Een nieuw kerkelijk seizoen staat voor de deur. Zaterdag 24 september hopen we, met de zegen van God, te starten met het winterseizoen 2022/2023. We gaan dat doen met een gezamenlijke activiteit. Diegenen die mee willen doen verwachten we om half twee, met de fiets, op het kerkplein.

Rond kwart voor vier verwachten we iedereen dan bij de kerk terug. Deze middag gaan we ook officieel “van start” met ons nieuwe gebouw. Rond 16.00 uur is de officiële opening met bekendmaking van de naam. Na een hapje en drankje gaan we om ongeveer 17.00 uur met zijn allen  “aan tafel”.

Voor de kleinere kinderen is er de hele middag een springkussen en rond 18.00 uur zijn er meerdere activiteiten voor jongeren. Er is een film voor alle leeftijden boven de 6 jaar. Op hetzelfde moment zijn er twee escaperooms, voor 12 t/m 16 jaar en 16+.

Gemeenteleden die niet mee willen of kunnen fietsen, maar wel graag bij de opening willen zijn kunnen rond kwart voor vier aansluiten.

Vooraf opgeven voor de fietstocht is niet nodig. Wel willen we graag weten hoeveel mensen gebruik willen maken van de BBQ. Opgeven kan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., via een briefje met het aantal personen in de bus in de hal van de kerk of telefonisch bij Bert Wolves 06-12182116. Alle gemeenteleden zijn van harte welkom.

Zondag 25 september is de startdienst om 9.30 uur in onze kerk door Ds. Geuze. Na afloop hopen we met elkaar koffie te drinken.  Graag zouden we bij de koffie taarten of (cup)cakes serveren die door gemeenteleden gemaakt zijn. Vindt u het leuk om zelf ook een taart of (cup)cake(s) te maken geef het dan even door via  Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. zodat we voor de startzondag al een beetje een beeld hebben waar we op kunnen rekenen.