Publiceren kerkblad via deze site

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: zondag 27 februari 2022

Er is door de PKN aangegeven dat de publicatie van het kerkblad op de website ten sterkste wordt afgeraden. Dit omdat er persoonsgegevens in kerkblad staan die door iedereen in te zien zijn. Dit is in strijd met de AVG-wetgeving. Er is daarom besloten om het kerkblad niet meer via de website te publiceren. Alle voorgaande kerkbladen zijn verwijderd en komende kerkbladen, vanaf maart 2022, worden dan ook niet meer via de site gepubliceerd.
Als alternatief geven we gemeenteleden de mogelijkheid om zich aan te melden voor een mailinglijst voor de digitale versie van het kerkblad. Dit betreft het kerkblad inclusief de jeugdbijlage. Nadat u zich aangemeld hebt, ontvangt u elke maand een mail met daarin de digitale versie (PDF file) van het kerkblad. Dit staat geheel los van de papieren versie, deze blijft u op de gebruikelijke manier ontvangen.

U kunt zich hier alvast aanmelden voor de digitale versie.

Mocht u vragen hebben of problemen ondervinden, stuur dan een bericht naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.