Kerkdiensten op zondag 23 januari 2022

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: vrijdag 21 januari 2022

Weer bezoek aan de kerkdiensten mogelijk!

De kerkenraad heeft besloten dat we met ingang van aanstaande zondag weer kerkdiensten houden met in achtneming van de 1,5 afstand. Aanmelding vooraf voor de diensten is niet nodig. Tijdens de diensten zal een beperkt aantal liederen op ingetogen wijze gezongen kunnen worden.

Helaas is op dit moment de kachel, en daarmee ook het ventilatiesysteem, van onze kerk defect. Vanwege het ontbreken van ventilatie heeft de kerkenraad besloten aankomende zondag niet te zingen in de diensten. In de morgendienst wordt gebruik gemaakt van YouTube fragmenten. Tijdens de jongerendienst ’s avonds zal alleen praiseband AMAZE zingen.

De kerk wordt zondag a.s. vóór de diensten met elektrische kachels verwarmd. Vanwege het lawaai zijn die kachels tijdens de diensten uitgeschakeld. Daarom wordt aanbevolen om tijdens de dienst de jas aan te houden.

Vanzelfsprekend nemen we de basisregels ter voorkoming van coronabesmettingen in acht:
- Was vaak en goed uw handen.
- Houd 1,5 meter afstand.
- Blijf thuis bij klachten en laat u direct testen bij de GGD  of doe een zelftest. Ook als u al gevaccineerd bent.

U/jij bent van harte welkom tijdens de diensten van a.s. zondag!