Dagboekactie jeugdwerk 2021

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: vrijdag 05 november 2021

De dagboekactie gaat weer van start!
Ook dit jaar kunt u weer (dag-)boeken voor volwassenen, voor de jeugd en voor gezinnen met kinderen bestellen. Op 7 november liggen de folders in de hal van de kerk. Het ingevulde formulier deponeert u op zondag 7 november of zondag 14 november in de ton in de hal van de kerk of mogen gebracht worden bij Agnes Beverdam, Berghorst 29 te Enter.
Bestellingen kunnen uiterlijk worden doorgegeven tot en met maandag 15 november.

U kunt uw bestelling ophalen tijdens een van de ophaalavonden. Dit zal zijn in het Dienstgebouw op: Dinsdag 7 december van 19.00-19.30 uur of Donderdag 9 december van 19.00-19.30 uur.

Zit er niet wat voor u tussen, maar u wilt wel wat bestellen? Dan kunt u de titel en schrijver vermelden op het bestelformulier en deponeren in de blauwe ton in de gang, of mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
U steunt ons jeugdwerk toch ook?