Fietstocht VBW 2021

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: dinsdag 13 juli 2021

Hallo allemaal,
Meld je hier aan voor de fietstocht op zaterdag 21 augustus 2021! Iedereen is van harte welkom om deel te nemen. Zowel kerkelijk als niet kerkelijk en zowel met als zonder kinderen! We hebben een leuke route uitgestippeld!

Programma:
Tussen 13.30 en 14.30 uur kunt u onder het genot van een kopje koffie de route van de fietstocht ophalen bij de speeltuin bij de Berghorst. Dit jaar is een prachtige route van zo'n 15 kilometer rondom Enter uitgestippeld. Tijdens de fietstocht zijn er voldoende rustpunten en wordt er gezorgd voor lekkere versnaperingen en leuke opdrachten voor zowel kinderen als volwassenen. Bij slecht weer zijn wij helaas genoodzaakt de fietstocht te annuleren. Neem bij vragen contact op met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

We zien jullie graag op zaterdag 21 augustus!