Weer erediensten met maximaal 30 kerkgangers (03-2021)

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: dinsdag 02 maart 2021

Het moderamen is blij en dankbaar dat de mogelijkheden om elkaar in de kerkdienst te treffen zijn verruimd. Het moderamen heeft daarom besloten om m.i.v. zondag 7 maart a.s. weer maximaal 30 kerkgangers per dienst uit te nodigen. In eerste instantie zal dat alleen in het kerkgebouw zijn. Over enkele weken wordt bezien of er ook weer 30 mensen in het Dienstgebouw de eredienst kunnen volgen. Tot die tijd zal de kindernevendienst online zijn en is er geen oppasdienst.

Mensen kunnen zich weer opgeven via het aanmeldsysteem. De handleiding van dit systeem is hier te vinden.
Mensen die niet met het systeem overweg kunnen, kunnen een mail sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Zegt het voort, zegt het voort!