Startzondag 2020

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: vrijdag 28 augustus 2020

Zoals u kunt begrijpen is het op dit moment niet mogelijk om grote activiteiten te organiseren en daarom hebben we voor het startweekend gekozen voor een dienst in de buitenlucht. We hebben de familie de Wilde (Bornerbroekseweg 3a) bereid gevonden hun erf beschikbaar te stellen en willen hier met elkaar een openlucht-startdienst (start 10.00 uur) houden met als thema: ”Het goede leven”. Ds. Wim Geuze zal voorgaan in deze dienst. Net als bij de reguliere diensten in de kerk is het noodzakelijk dat u zich hiervoor opgeeft via deze link / website. Ons combo zal de muzikale ondersteuning verzorgen dus er kan volop meegezongen worden.
Om de kinderen maximaal te betrekken bij deze dienst (en de ouders rustig de tijd te geven om een kop koffie te drinken na de tijd is zowel de oppasdienst als de kindernevendienst op deze locatie (dus niet in het Dienstgebouw). Ichtus is een week verzet en vindt plaats op 20 september. Na de dienst drinken we gezamenlijk een kop koffie en is er ruim tijd om even bij te praten. Mocht het weer roet in het eten gooien dan wijken we uit naar ons kerkgebouw. Via de mail, waarop u normaliter krijgt te horen of u aanwezig kunt zijn bij de dienst, laten we dit dan weten.
We hopen u allen te ontmoeten aan de Bornerbroekseweg 3a op zondag 13 september vanaf 09.30uur