Sirkelslag KIDS 2019

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: zaterdag 09 november 2019

Sirkelslag KIDS is het actieve, gekke, soms chaotische spel dat we op hetzelfde moment spelen tegen honderden andere groepen in het hele land. We weten niet welke opdrachten uitgevoerd moeten worden, het enige dat we weten is dat duizenden kinderen op datzelfde tijdstip ook klaar zitten om de strijd aan te gaan tegen onze groep.
Vrijdag 15 november 19:30 uur barst de strijd los!
Wij gaan winnen toch? Maar voordat we gaan starten, gaan we eerst samen lekker friet eten in Ons Centrum (achter de Gereformeerde Kerk). Je bent vanaf 18:30 welkom. Sirkelslag duurt tot 21.00. Om de kosten te drukken vragen we een vrijwillige bijdrage van 2 euro p.p.
Vriend(inn)en die ook in groep 6, 7 of 8 zitten zijn ook van harte welkom. Wel even opgeven, zodat er voor iedereen een snack naar keuze ligt! Heb je zin in een TOP-avond, kom dan! Zonder jou gaat dat niet lukken…! Geef je op bij Gerben Kroese, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Sirkelslag Kids is voor alle kinderen uit groep 6, 7 en 8 en wordt in Enter georganiseerd door de Hervormd Gemeente en de Gereformeerde Kerk. Zie voor meer informatie www.sirkelslag.nl