Kennismakingsbrief door en aan fam. Geuze

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: zaterdag 07 september 2019

Bij de ingang van de kerk vindt u een kennismakingsbrief van de familie Geuze. Hierin introduceren zij zichzelf kort aan ons als gemeente. Op de achterzijde van de kennismakingsbrief kunt u een foto plaatsen en iets over u zelf vertellen.  De ingevulde kennismakingsbrief kunt u de komende zondagen weer inleveren bij de ingang van de kerk. De foto en tekst zullen alleen door de fam. Geuze gebruikt worden om gemeenteleden met naam en gezicht sneller te kunnen onthouden en worden dus niet verder gepubliceerd.

Op de website kunt u het bestand ook digitaal downloaden en (na het toevoegen van een foto en een persoonlijke introductietekst) mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Alvast hartelijk dank voor uw reacties!