Beroep en kennismaking Ds. Van Vreeswijk

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: vrijdag 06 april 2018

Afgelopen dinsdag, 3 april, is het beroep persoonlijk bij Ds. Van Vreeswijk gebracht door een afvaardiging van de kerkenraad en de beroepingscommissie.
Op zondag 8 april a.s. zal Ds. Van Vreeswijk voorgaan in de ochtenddienst. Aansluitend aan de dienst is er buiten koffie/thee voor iedereen. Ds. Van Vreeswijk zal tijdens het uitgaan van de kerk bij de uitgang onder de consistorie staan, u hebt daar de gelegenheid hem een hand te geven.

Woensdag 11 april komt Ds. Van Vreeswijk samen met zijn vrouw naar Enter om verder kennis te maken met Hervormd Enter. ’s Avonds staat een gemeenteavond met hen gepland. Vanaf 19.45 uur bent u van harte welkom in het Dienstgebouw, de inloop is met koffie/thee. Om 20.00 uur willen we starten met de avond die volledig in het teken zal staan van kennismaking. Rond 22.00 uur hopen we gezamenlijk af te sluiten.
Wij willen iedereen, van jong tot oud, van harte uitnodigen om deze avond aanwezig te zijn!