Opvolging gevraagd bij organisatie Kerkpleinmarkt

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: woensdag 01 februari 2017

Dit jaar hopen we voor de 5e keer de kerkpleinmarkt te organiseren, een activiteit die eigenlijk niet meer weg te denken is binnen onze gemeente. De markt is de afgelopen jaren georganiseerd door een aantal gemeenteleden die het leuk vinden om mensen te enthousiasmeren, zelf de handen uit de mouwen te steken en gewoon om samen bezig te zijn tot lof van onze Heer. Na dit jaar hebben drie personen te kennen gegeven dat het tijd wordt voor opvolging en zij willen eigenlijk graag stoppen. Hiervoor zoeken we vervanging die dit jaar dus mooi mee kunnen lopen en ervaring op kunnen doen (omdat we dit jaar een Lustrum vieren willen we toch wel een extraatje doen) zodat ze volgend jaar als volwaardig lid van de organisatie mee kunnen draaien! Vind je het leuk om ons te komen versterken, laat het dan even horen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of spreek Rutger Beverdam even aan! Onze 1e vergadering is op 7 februari as, het zou geweldig zijn als we dan compleet zijn!