Activiteiten “de Creatie”

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: zaterdag 29 augustus 2015

Op maandag 28 september hopen we weer te starten met de crea-avonden. In dit nieuwe seizoen willen we werken in de vorm van workshops, in één of twee avonden maak je dan een leuke creatie, deze kan dan voor jezelf zijn of voor de verkoop  van “de Creatie”. De materialen die nodig zijn om aan een workshop deel te nemen worden door “de Creatie” aangeleverd. Je kunt je voor een workshop opgeven via een aanmeldingsformulier deze liggen vanaf zondag 30 augustus in de hal van de kerk. Opgeven kan ook telefonisch bij Gerda (0547) 38 27 04 of Diny (0547) 38 32 42 of via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  .  Verder informatie over het te maken onderwerp en de eventuele kosten hiervan kun je vinden op het aanmeldingsformulier of op de facebookpagina van “de Creatie”. De crea-avonden worden gehouden in de ‘woonkamer’ van de oude pastorie beginnen om 19.00 uur. De data van de crea-avonden zijn: 28 september, 5 oktober, 26 oktober en 30 november. Ook is “ons winkeltje” open op de crea-avonden. Op zaterdag  10 oktober is er van 9.30 tot 12.30 uur de najaarsverkoop in de oude pastorie, en op 10 december hoopt “de Creatie” weer met een kraam op de kerstmarkt te staan. Onze wens is dat we weer veel van jullie mogen ontmoeten op één of meer van deze activiteiten om  op een creatieve wijze ons steentje bij te dragen aan het nieuw te bouwen kerkelijk centrum. En dit alles Deo Volente.

"dan iets voor u die zegt: 'Vandaag of morgen gaan wij naar die en die stad. Daar blijven we een jaar, we zullen er handeldrijven en geld verdienen.' U weet niet eens hoe uw leven er morgen uitziet. U bent immers maar damp, die heel even verschijnt en dan al verdwijnt. U zou moeten zeggen: "Als de Heer het wil, zijn we dan in leven en zullen we dit of dat doen." Jakobus 4:13-15