Kerkpleinmarkt 2015 (2)

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: dinsdag 07 april 2015

In het vorige kerkblad heeft u kunnen lezen dat wij als organisatie alweer druk in de weer zijn met de voorbereidingen voor de kerkpleinmarkt die dit jaar plaats gaat vinden op 30 mei as van 10.00 tot 15.00 uur. Het is alweer de 3e keer dat we deze markt organiseren. Ondanks dat u allen vast op de hoogte bent van wat er deze dag allemaal staat te gebeuren, willen wij in de ochtend- en avonddienst van 12 april as. even van de gelegenheid gebruik maken om e.e.a. toe te lichten. Na de dienst kunt u zich opgeven (bij de statafels buiten) om te helpen bij de verschillende onderdelen. Naast de onmisbare kracht van onze Heer hebben we natuurlijk ook vele handen nodig om deze dag weer tot een groot succes te maken. Mocht u vragen hebben of mocht u de opgave hebben gemist en toch willen helpen dan kunt u terecht bij Rutger Beverdam, tel. (0547) 38 07 02 of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.