Vakantie Bijbel Week 2014

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: donderdag 17 juli 2014

Vrolijke muziek, zingen, dansen, knutselen, bijbelverhaal, toneel, “Knabbel& Babbel’ , superleuke spelletjes, er staat weer van alles op stapel. Joep en Maggy en Hully en Sully dat zijn allemaal leuke ingrediënten om de Vakantie Bijbel Week weer tot een FEEST te maken. Dit jaar is het op dinsdag 12, woensdag 13 en donderdag 14 augustus met een afsluiting op zondag 17 augustus!
De kinderen van groep 1 t/m 4, (die in het afgelopen schooljaar in deze groep zaten, ong. 4 t/m 9 jaar) zijn van harte welkom op deze dagen in het Herv. Dienstgebouw. Vanaf 9.15 uur is er inloop met muziek en we starten dan om 9.30 uur. Alle ochtenden zijn om 11.30 uur afgelopen. Het thema van de onderbouw is ‘Zeesterren’. We laten ons meevoeren in de wereld van de zeesterren en bijzondere vissen!
De kinderen van groep 5 t/m 8 (die in het afgelopen schooljaar in deze groep zaten, ong. 10 t/m 13 jaar) zijn van harte welkom in Ons Centrum. Let op: net als vorig jaar begint deze groep op dinsdagmorgen ook in Ons Centrum en komen jullie niet eerst naar het Herv. Dienstgebouw. Dinsdag en woensdag is het net als bij de onderbouw van 09.30 tot 11.30 uur, maar donderdag is het van 09.00 tot 12:00 uur en ‘s avonds is er nog een gezellige filmavond. Bij de bovenbouw is het thema “ Pak ‘m beet’; over vriendschap en vertrouwen.

Zondagochtend 17 augustus hebben we een afsluiting van de Vakantie Bijbel Week waarbij we kinderen en hun ouders van harte uitnodigen in de gezamenlijke VBW-kinderdienst in de Hervormde kerk. Ds. W. Bevelander zal in deze dienst voorgaan en ook het VBW-combo verleent haar medewerking! Tegelijkertijd is er een gezamenlijke reguliere eredienst in de Gereformeerde kerk. Van harte welkom! Nemen jullie deze week je vriendjes en vriendinnetjes mee, die bij jou in de straat wonen, maar misschien niet zo vaak in de kerk komen? Willen jullie als ouders meedenken welk vriendje of vriendinnetje je kind mee kan vragen? We hopen dat er ook kinderen zullen komen die niet zo vaak horen over de Here Jezus. Helpt u daaraan mee?