Kerkpleinmarkt 2014 (2)

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: vrijdag 04 april 2014

De kerkpleinmarkt zal dit jaar bestaan uit de volgende onderdelen:

Rommel- en boekenmarkt
Hiervoor zijn we weer op zoek naar goede, nette en bruikbare spullen en boeken. Dus struin uw zolder en (speelgoed)kasten eens af! Deze spullen en boeken kunnen worden ingeleverd op dinsdag 8 en 15 april van 19.30 tot 20.30 uur bij de oude pastorie.
Contactpersoon is Rutger Beverdam tel. (0547) 38 07 02 mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. o.v.v. rommel- en boekenmarkt

Crea markt
Voor de crea zoeken we nog mensen die bloemstukjes willen maken, dit mag thuis of op vrijdagmiddag 23 mei van 13.00 tot 16.00 uur in de oude pastorie. En we zoeken nog mensen die een uurtje willen helpen met de verkoop op zaterdag 24 mei.
Ze kunnen zich opgeven bij Gerda Langenhof tel. (0547) 38 27 04 of Diny Hegeman tel. (0547) 38 32 42 of via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Rad van avontuur
Heeft u leuke prijzen die kunnen worden gebruikt voor het Rad van avontuur? Dan kunt u deze inleveren op dinsdag 8 en 15 april bij de oude pastorie. Contactpersonen zijn Jan Hommers tel. (0547) 27 17 98 en Jan Freeke, mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. o.v.v. Rad van Avontuur

Kinderactiviteiten
Ook voor de kinderen van onze gemeente zal er weer genoeg te doen en te beleven zijn. Hiervoor zijn we nog op zoek naar 2 personen die ons hierbij willen helpen. De groteren (basisschool groep 5 t/m 8) krijgen de mogelijkheid om zelf hun steentje bij te dragen op de kindermarkt. Dus: heb je een leuk idee om zelf geld in te zamelen voor de kerk, bijvoorbeeld door een nagelstudio te openen samen met een vriendin of te gaan schoenpoetsen of iets anders zelf te maken voor de verkoop: geef je dan bij ons op!
Dan zorgen wij voor jouw eigen stoel en tafeltje op de markt! Contactpersonen zijn Doreen Peddemors en Sylvie Velten tel. (0547) 38 59 21 of mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. o.v.v. kinderactiviteiten.

Koek en zopie
Verkoop van zelfgemaakte cakes, verschillende soorten taarten, salades, broodjes worst en koffie, thee of ranja. Vindt u het leuk om iets te bakken of te helpen met de verkoop?
Geef u dan op bij Diana Voortman tel. (0547) 38 19 93 mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. o.v.v. koek en zopie.

Carwash
De carwash was vorig jaar een groot succes! Voor een paar euro is uw auto weer helemaal spik-enspan.
Hiervoor zijn we nog wel op zoek naar een paar enthousiaste tieners en volwassenen voor de begeleiding. Geef je dus op bij Jaab Voortman tel. (0547) 38 19 93 mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. o.v.v. Carwash.

De ganzen- en kerkpleinmarkt gaat, zoals u weet plaatsvinden rondom de kerk en de Hoge Brink. Ook de bewoners van het Reggedal kijken uit (letterlijk en figuurlijk) naar / op dit jaarlijks terugkerend initiatief. Wij vroegen ons als organisatie af of er bewoners zijn op het Reggedal die, door gebrek aan vrijwilligers / familie, genoodzaakt zijn binnen te blijven deze dag en dus deze markt niet actief mee kunnen maken en uit navraag blijkt dit inderdaad het geval. Het leek ons geweldig om deze mensen ook de kans te bieden een rondje te lopen (of rijden) over de markt en het Reggedal ondersteunt dit spontane idee. Nu zijn we op zoek naar mensen die hiermee willen helpen (zowel tieners > 15 jaar als ouderen). Lijkt het je leuk en heb je tussen 10.30-12.00uur een half uurtje tijd, meld je dan even bij Rutger Beverdam of stuur een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Iedereen die zich heeft opgegeven zal t.z.t. worden benaderd door de contactpersonen voor verdere informatie. Wij hopen hiermee als organisatie weer op een hele bijzondere dag, onder Gods onmisbare zegen, tot opbouw en onderlinge verbondenheid van onze gemeente en met een mooie opbrengst!