Kerkpleinmarkt 2017

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: woensdag 15 februari 2017

Op D.V. zaterdag 20 mei zal er door onze gemeente weer een Kerkpleinmarkt worden gehouden. Een gezellige dag vol van activiteiten, verkoop, gezelligheid en plezier. Ook dit jaar zullen wij hierbij aansluiten op de jaarlijkse Ganzenmarkt. Dit jaar mogen wij deze feestelijke dag alweer voor de 5e keer organiseren, een lustrum om dankbaar voor te zijn met elkaar! De opbrengst zal ook dit jaar ten goede komen aan ons nieuw te bouwen kerkelijk centrum.
Naar aanleiding van de oproep om onze organisatie te versterken en te vernieuwen hebben wij inmiddels 1 aanmelding ontvangen. Wij hopen echter natuurlijk dat nog meer mensen zich zullen aanmelden om te komen helpen bij de organisatie van dit leuke evenement zodat deze in toekomst ook doorgang kan blijven vinden. Voor de verkoop zijn wij weer op zoek naar goede en bruikbare spullen voor de boeken- en rommelmarkt, dit levert altijd veel op. Dus een goede reden om uw zolder, schuur en kasten weer eens op te ruimen. De spullen kunnen worden ingeleverd speciale ochtenden maar u kunt ook contact opnemen met Rutger Beverdam, via een mailtje naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of via onze Facebook pagina.
Voor de planten- en stekkenverkoop zijn wij op zoek naar mensen met groene vingers die Henk willen helpen en een bak met stekjes liefdevol wil verzorgen en groot laten worden zodat ze die dag kunnen worden verkocht. Hiervoor kunt u contact opnemen met Henk v.d. Riet of via genoemd mailadres.
Voor de Creatie zijn we op zoek naar mensen die willen helpen om leuke dingen voor de verkoop te maken, materialen en voorbeelden zullen worden aangeleverd zodat u hier rustig thuis op uw eigen gemak mee bezig kunt gaan.
Verder hebben we op deze dag weer veel vrijwilligers nodig die willen helpen met de opbouw, verkoop achter de kramen, carwash en hulp bij de kinderactiviteiten. Op zondagmorgen 2 April zullen wij hiervoor weer een oproep doen in de kerk waarbij u zich na de dienst direct kunt opgeven.
Mogen wij ook dit jaar weer op uw hulp rekenen? de commissie van de Kerkpleinmarkt