Beroepingscommissie (04-02-2017)

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: zaterdag 04 februari 2017

Onder verantwoordelijkheid van de kerkenraad is de beroepingscommissie opgestart. In de beroepingscommissie zitten de volgende zusters en broeders:
Ida Avesaat, Mirjam Kappert, Irma v.d. Willige, Gerrit Kroese, Rudy Ligtenberg, Jaab Voortman en Klaas de Vries.
Onze consulent, dominee Gert Schreuders, begeleidt het beroepingswerk, bewaakt de procedure en heeft een adviserende stem in de beroepingscommissie.
De eerste opdracht voor de beroepingscommissie is het opstellen van een profielschets voor de predikant en een profielschets van onze gemeente. Na vaststelling van de beide profielschetsen (door de kerkenraad) en een solvabiliteitsverklaring van de RCBB (=  regionale college voor de behandeling van beheerszaken) kan vervolgens een predikant gezocht worden. We bidden de beroepingscommissie Gods zegen, wijsheid en liefde toe in het beroepingswerk. Bid u mee voor het beroepingswerk?