Actie Kerkbalans 2017

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: zondag 15 januari 2017

Kerkbalans komt er weer aan! Het moment waarop u gaat bepalen, wat de kerk en alles erop en eraan u waard is. Als grootste inkomstenpost voor onze gemeente is de actie kerkbalans onmisbaar voor onze gemeente. Meer dan 75% van alle inkomsten moeten ontvangen worden via deze actie. In het licht van het stukje over inkomsten en uitgaven in het kerkblad van februari 2017 mag duidelijk zijn dat wanneer de actie kerkbalans een succes is, dus wanneer uw toezeggingen samen meer zijn dan in 2016, er wellicht minder gesneden hoeft te worden in de kosten.
Dit jaar is het thema: “Mijn kerk verbindt” De kerk kan alleen bestaan dankzij de financiële steun van haar leden. Daarom ontvangt u deze maand een brief voor de actie Kerkbalans. Onze vrijwilligers komen de brief persoonlijk bij u langs brengen. Op dinsdag 24 januari as. tussen 19.00 en 20.00 uur hopen we de uitgifte van de enveloppen met formulieren te laten plaatsvinden en op donderdag 2 februari worden onze 44 medewerksters en medewerkers verzocht de ingevulde formulieren weer in te leveren tussen 19.00 – 20.00 uur. Beide keren in de Oude pastorie. Zijn er gemeenteleden, die om wat voor reden dan ook, de envelop met het ingevulde formulier na deze datum nog moeten inleveren, dan kan dit bij één van de kerkrentmeesters, in brievenbus van Reggestraat 96 (kerkrentmeester Bert Wolves) of op zondag in de collectezak.
Voor uw steun en hulp danken wij u van harte!