Vrijwilligers voor Vakantie Bijbel Week 2016

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: zondag 24 april 2016

Ook dit jaar zijn wij als stuurgroep al druk bezig met de voorbereidingen voor de VBW 2016. We hebben n.a.v. de evaluatie met de vrijwilligers van vorig jaar een paar aanpassingen in het dagprogramma. De VBW wordt zoals elk jaar gehouden in de laatste week van de schoolvakantie, en dat is dit jaar op dinsdagochtend 23, woensdagochtend 24 en donderdagochtend 25 augustus. Met de afsluitende kerkdienst op zondag 28 augustus in de Hervormde kerk. Het thema is dit jaar “aan tafel”, en rond dit thema zijn er Bijbelverhalen, werkjes en spelletjes bedacht.

Het is nog heel vroeg dat weten we, en niet iedereen zal zijn werkrooster al hebben of weten of je een vakantiebaan hebt. Toch willen we vast een oproep doen voor vrijwilligers. Heb je al eens eerder geholpen of lijkt het je leuk om dit jaar voor het eerst mee te helpen dan ben je van harte welkom. We zoeken vrijwilligers van 16 jaar en ouder die een hart voor kinderen hebben. Je mag 1 ochtend maar natuurlijk ook alle 3 ochtenden komen helpen. Je mag aangeven of je bij de onder of de bovenbouw wil helpen. Voor ouders met jonge kinderen er is oppas aanwezig.
Zondagavond staan we buiten na afloop van de jeugddiensten bij beide kerken, we hopen dat jullie ons willen helpen om weer een mooie week te organiseren.
Meld je aan bij Teun Brinkman Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. , Ella Bieleman Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  of Marieke Achterkamp achterkamp Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Bedankt en hopelijk zien we je tijdens de VBW. Vriendelijke groet, de VBW-stuurgroep