Resultaat potgrondactie 2016

Categorie: Laatste nieuws Gepubliceerd: zondag 10 april 2016

In een volle kerk werd vanochtend de opbrengst van de potgrondactie van het jeugdwerk bekendgemaakt. De helft van de opbrengst is bestemd voor het jeugdwerk van de kerk, de andere helft is bestemd voor een goed doel uit Enter. Dit jaar is dit de Eric Braamhaar Foundation. De Eric Braamhaar Foundation zet zich actief in voor G-sporters: mensen met een verstandelijke of lichamelijk beperking die, vanwege hun beperking, niet deel kunnen nemen aan een teamsport. Eric stimuleert deze doelgroep om in beweging te komen.
Eric Braamhaar was samen met zijn ambassadeur Ryan Eertink in de dienst aanwezig om de cheque van € 1250, - in ontvangst te nemen van Jaab Voortman, die als ouderling deze actie heeft georganiseerd. Jaab bedankte iedereen die heeft meegeholpen aan de potgrondactie.
Eric en Ryan waren erg blij met deze geweldige opbrengst. Dankzij dit geld kunnen er weer meer activiteiten in gang worden gezet voor de G-sporters.